BioSzentandrás marketing stratégiája volt annak a versenynek a témája, amit a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás tanszéke és Hernádszentandrás Község Önkormányzata irt ki a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói számára. A döntőt május 22-én tartották Hernádszentandráson ahol öt hallgató prezentálta az elképzelésit.
A verseny ötletgazdája és főszervezője dr Jeney László volt, de a zsűriben helyet kapott Üveges Gábor Hernádszentandrás polgármestere, a Bio Program projekt menedzsmentje, Dr. G. Fekete Éva, a Miskolci Egyetem tanszékvezető egyetemi docense, és Dr. Korompai Attila a Budapesti Corvinus Egyetem docense is.
A helyzetelemzést, elméleti alapokat, gyakorlati ötleteket tartalmazó munkák több irányból közelítették meg BioSzentandrás marketing fejlesztését. A pályázók abban valamennyien egyetértettek, hogy a bio program fontos eleme az, hogy a bio élelmiszer ne csak kiváltságosok privilégiuma legyen, de magasan pozícionált termék maradjon.
A zsűri és a helyi hallgatóság úgy fogalmazott, nagyon sok megvalósítható ötlettel járultak hozzá az egyetemi hallgatók BioSzentandrás fejlesztéséhez. Ezért a pályázókat Stomfai Zsófiát, Berecz Annát, Kovács Bálintot, Urbán Bernadettet, Grósz Luca Tamarát „tiszteletbeli hernádszentandrásivá” fogadták, és kifejezésre juttatták, hogy számítanak rájuk a mindennapok során a helyi közösség részeként.
Az öt pályamunka és előadás közül végül a zsűri Grósz Luca Tamara munkáját találta a legjobbnak így ő nyerte el a marketing verseny fődíját.
Fotók:
· A győztes prezentációja, Grósz Luca Tamara
· A zsüri