December 19-én az Arany Habverő átadásával hivatalosan is véget ért az egyik bevásárlóközpont Magyarország háziasszony-kereső versenye. A hazánkban már 86 élelmiszerüzletet működtető diszkontlánc jövő évi kampányaihoz vásárlói közül három területen toborzott gyakorló háziasszonyokat, akik közül a döntő közönségszavazatai alapján az „Elfoglalt” kategóriát a 40 éves Kalmárné Borostyán Dóra Kincsesbányáról; a „Modern” kategóriát a 27 éves budapesti Kiss Diána; a „Tradicionális” kategóriát pedig a 76 éves sárisápi Pinczés Etel nyerte el.
Idén augusztusban szokatlan kampányba fogott az ALDI Magyarország: közismert arcok helyett saját vásárlói között hirdetett versenyt „az ALDI Háziasszonyai” címért. A győztesek válnak az üzletlánc arcaivá 2013-ban. A megmérettetésre több mint 1500 vásárló jelentkezett, közülük kerültek ki a kategóriánként 3 fős döntő résztvevői. Az augusztustól zajló kiválasztásban csaknem 20 000 szavazat érkezett a verseny során.
„Magyarországon a nők jóval több időt fordítanak háztartási munkára, mint a nyugati régióban élő asszonyok. Ebben a helyzetben különösen fontos, ha valaki a házimunkát örömmel és szeretettel végzi, és az ALDI Háziasszonyai pontosan ilyenek. Ma erre nagyobb szükség van az országban, mint máskor bármikor.” – fogalmazott Singerné Kocsis Orsolya, az ALDI Magyarország beszerzési vezetője a díjátadón.
„Az ALDI diszkont elve egyszerű, tiszta koncepció, amely az egész világon megállja a helyét, legyen szó akár Európáról, az USA-ról vagy Ausztráliáról. Kézenfekvő volt, hogy ezt a bevált elvet honosítsuk meg és ezen a területen is, és vásárlóinkra támaszkodjunk, akik
ismernek bennünket, megtisztelnek bizalmukkal.” – mondta Gabrovszky Henrik, a cég biatorbágyi regionális központjának ügyvezetője.
Az ALDI frissen beiktatott Háziasszonyai a díjátadó után első hivatalos kötelezettségüknek is eleget tettek, amikor átadták az ALDI 6 millió forint értékű adományát a MikulásGyár képviselőinek az 56-osok terén.
Az ALDI Magyarország az ALDI-SÜD vállalatcsoport tagja, üzletei száma Nagy-Britanniában és Írországban meghaladja az 540-et, több mint 1 200 üzlettel van jelen 31 amerikai tagállamban a keleti parttól Kansas-ig, Hofer név alatt pedig Ausztriában mintegy 436 üzlete működik. A nem könnyű magyar és nemzetközi gazdasági helyzet ellenére folyamatosan fejleszti hálózatát: Ausztráliában található üzletei száma már meghaladja a 275-öt. 2005-ben nyitották meg első boltjaikat Svájcban és Szlovéniában, négy éve pedig beléptek a magyar piacra. Ebben a hónapban nyitották meg a 86. magyar üzletet.