Az operavilág egyik legjóképűbb énekesével kerül színre a hónap végén a Carmen a friss Superbrands-díjas Szegedi Szabadtéri Játékokon. Nmon Ford a tavaly már hatalmas sikert elért főszereplőkkel vizuális élvezetet is okoz a közönségnek.
Izgalmas, új szereposztással kerül színpadra július 29-én és 30-án a szegedi Dóm téren a Carmen „élményopera”. Kerényi Miklós Gábor rendezése a tavalyi szabadtéri évad legsikeresebb előadása lett: a közönség, a szakma és a kritikusok is egyöntetű lelkesedéssel fogadták az operairodalom egyik legnépszerűbb darabjának szegedi bemutatóját. Nem volt kérdés, hogy idén visszahozzák a produkciót.
„Rendezői koncepciómban Escamillo alakja igen erőteljes és erotikus. Nagy öröm számomra, hogy idén el tudta vállalni a szerepet Nmon Ford, hiszen amellett, hogy az afroamerikai operaénekes karakteres figura – külföldön igazi sztár és médiahős –, a férfiasság valódi megtestesítőjeként, élő szimbólumaként lép majd a színpadra.”
Kero® elárulta: Fordot az elmúlt években többször kiáltották ki a legszebb, legszexibb baritonnak az operavilágban – nem véletlenül. A szabadtéri leendő hölgy nézőit is egészen biztosan lehengerli majd az a férfias energia, amely a fiatal énekesből árad. A zenei csemege mellett a vizualitásnak is bőséggel adózik a produkció.
„Ford lenyűgöző vonzáskört fog teremteni a sugárzó szépségű és nőiségű Mester Viktóriával, aki a buja cigánylányt alakítja, valamint az erős játékkultúrával bíró Arnold Rutkowskival, aki kitűnően testesíti meg a vágyakban gazdag Don Josét. Micaelaként Frankó Tünde fontos része ennek a körnek: bájos egyszerűsége kiválóan fog rezonálni Ford szélsőséges energiáival.”
Kerényi Miklós Gábor nagyon várja a próbafolyamatot, ami tíz nap múlva kezdetét veszi Szegeden. Biztos benne, hogy az egész tavalyi csapat nagy örömmel várja a találkozást. „Az egyik legtapasztaltabb Dóm téri rendezőként – nyolcvannál több estén gyúltak ki a csillagok az előadásaim felett – minden alkalommal azt figyeltem meg, hogy a következő évben visszahozott előadások megsokszorozódott erővel hatnak a nézőkre, szereplőkre egyaránt. Remélem, a Carmen esetében is így lesz.”