Jóra vizsgázott a fürdőkomplexum
A TiszaSzolg 2004 Kft az idegenforgalmi, fürdő és szállodai szolgáltatás nyújtása során a vevői igények maradéktalan kielégítésére, elégedettségük folyamatos fenntartására és a szolgáltatások színvonalának állandó növelésére törekszik. A tulajdonos és a vezetőség maximális elkötelezettsége hogy, hozzájáruljon vendégei életminőségének javulásához. Ennek érdekében, különös gondot fordítunk a vevői célcsoport igényeinek feltárására, megismerésére és szolgáltatásaink folyamatos korszerűsítése révén azok kielégítésére.
Ennek keretében vendégkérdőíveket rendszeresítettünk. A kérdőíves felmérés a személyes információk együttese, folyamatos elemzése, biztos alapot ad a társaságunk által üzemeltetett létesítményeket – gyógyfürdő, szálloda, kemping – igénybe vevő vendégköre értékítéletéről, melyre mindig érdemes támaszkodni.
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy ellátogatott Gyógy- és Strandfürdőnkbe és igénybe vette szolgáltatásainkat. Külön köszönjük, hogy vendégelégedettségi kérdőívünket kitöltötte és megosztotta velünk észrevételeit. A kapott válaszok segítik a legfontosabb célunk elérését, hogy a jövőben az Ön elvárásainak még inkább megfelelően alakíthassuk és bővíthessük szolgáltatásainkat.
Kérjük, engedje meg, hogy a következőkben röviden bemutassuk a 2010. májusában bevezetett és jelenleg is használt kérdőívben megfogalmazott kérdésekre, elsőként visszaérkezett közel 50 válasz összegzését.
A kérdőívről röviden:
A feltett kérdések az alábbiak voltak:
- Elégedett-e a fürdőnk tisztaságával?
- Elégedett-e a fürdőszolgáltatás minőségével?
- Elfogadhatónak tartja-e a jegyárainkat a környező fürdőkhöz képest?
- Véleményezze a fürdő dolgozóinak segítőkészségét, udvarias hozzáállását.
- Elégedett-e a vendéglátó egységek színvonalával?
- Értékelje a kiegészítő szolgáltatások minőségét (strand foci, strand röplabda, minigolf stb.…)
- Rendezvények, éjszakai fürdőzések színvonala.
- Ajánlaná fürdőnket barátainak, ismerőseinek?
Értékelés egy ötös skálán, ahol
1-es jelentése: egyáltalán nem elégedett,
5-ös jelentése: teljes mértékben elégedett,
NT: nem tudja megítélni.
A felmérésben önkéntesen, a fürdő honlapján keresztül, személyes adat megadása nélkül lehet részt venni.
Összesítő táblázatok:
A vizsgált időszakban beérkezett értékelések száma összesen: |
49 |
Kérdések: |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
A vizsgált időszakban beérkezett válaszok száma összesen kérdésenként, |
49 |
49 |
49 |
49 |
49 |
49 |
49 |
49 |
||
|
|
melyből az NT száma: |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
17 |
27 |
0 |
|
|
melyből az értékelhető válaszok: |
49 |
49 |
48 |
47 |
47 |
32 |
22 |
49 |
|
|
Az egyes kérdésre adott összes pontszám: |
217 |
216 |
183 |
191 |
191 |
128 |
94 |
226 |
|
|
Átlagpontszám, az egyes kérdésekre adott értékelhető válaszokat figyelembevéve: |
4,43 |
4,41 |
3,81 |
4,06 |
4,06 |
4,00 |
4,27 |
4,61 |
|
|
Maximális átlagpontszám, az egyes kérdésekre adható összes válaszok figyelembevételével: |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
5,00 |
|
|
A kérdésre adható maximális pontszám, a válaszadók számától függően: |
245 |
245 |
245 |
245 |
245 |
245 |
245 |
245 |
Az utolsó (8.) pontra kapott érték azt jelzi, hogy a kérdőív kitöltői összességében kellemes élménnyel, elégedetten távoztak. Ennek ellenére természetesen nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy a kérdőívet kitöltők száma csak egy kis részarányát képezi a gyógyfürdő vendégforgalmának.
Ha szívesen tájékozódna fürdőnk aktuális híreiről, akcióiról, rendezvényeiről, további szolgáltatásairól, akkor kérjük, látogasson el honlapunkra, a www.termal.tujvaros.hu weboldalon.
Reméljük, hamarosan ismét Vendégeink között üdvözölhetjük.
TiszaSzolg 2004 Kft.