A Turizmus Trend kommunikációs versenyének ünnepélyes díjkiosztóján Miskolc turisztikai-kulturális kiadványa, a „2011 MiskolcON” a szakmai zsűri és a nagyközönség által is elismerésben részesült.
A Turizmus Trend magazin és online kiadása a hazai turisztikai szakma meghatározó hírforrása. A szerkesztőség által minden évben meghirdetett Iránytű elnevezésű országos kommunikációs verseny a turisztikai kiadványok elismert seregszemléje. Idén 41 nevező 52 munkája került a szakmai zsűri elé, végül a döntőbe 31 pályamunka jutott be, közöttük Miskolc idei turisztikai-kulturális kiadványa a „2011 MiskolcON”.
Az április 12-én este Budapesten, a Legenda-hajón megrendezett ünnepélyes díjkiosztón a résztvevők megismerhették a szakmai zsűri döntését. A zsűrit Román Balázs, a Kreatív online főszerkesztője, Szedlák Péter, az Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet marketing menedzsere, Varga Ferenc, a Corvus Design Reklámügynökség ügyvezetője, valamint Szántó Zoltán, a Turizmus Trend főszerkesztője alkotta. A zsűri döntése alapján non-profit print kategóriában a „2011 MiskolcON” szerezte meg a második helyezést.
A nagyközönség már korábban, az idei Utazás kiállítás ideje alatt szavazhatott a versenyben lévő kiadványokra. Print kategóriában az Aeolus idei katalógusa után a „2011 MiskolcON” és a TUI Magic Life kapta a legtöbb voksot. Mivel a három legszebbnek ítélt nyomdatermék közül az Aeolus terméke és a TUI Magic Life profitorientált, így non-profit kategóriában a „2011 MiskolcON” volt a legnépszerűbb.
Az elismerésekkel járó okleveleket Kákóczki András, a kiadványt szerkesztő Kulturális Osztály vezetője és Zelei Dániel városmarketing referens vették át.