Az Orlando Collection a GE Lighting standján a EuroShop 2011 szakkiállításon
Néhány napra Düsseldorfba költözött a magyar technológia és a magyar divat: a GE Lighting standján nyitott butikot Halász Éva és Nagy Ágota, vagyis az Orlando Collection. Az európai kiskereskedelem legrangosabb szakkiállítása, a EuroShop 2011 látogatói egyszerre gyönyörködhetnek a hazai divattervezők és a magyar mérnökök legújabb munkáiban. Saját szemükkel láthatják, milyen fontos a kiskereskedelemben, és különösen a divat világában a megfelelő megvilágítás, mennyit képes hozzátenni a fények és árnyékok játéka a portéka bemutatásához.
A GE Lighting budapesti központjának szakemberei a vállalat legújabb kiskereskedelmi világítási megoldásait állítják ki Németországban. A különleges LED fényforrások mellett bemutatkoznak a vállalat Magyarországon tervezett és gyártott, kifejezetten kiskereskedelmi alkalmazásra fejlesztett ConstantColor CMH Ultra kerámia-fémhalogén lámpái is.
Persze mit ér a fény, ha nincs mit megvilágítson? A GE Lighting szakértői azt mutatják meg az európai kiskereskedelem vezetőinek, hogy a jól megtervezett világítás, a megfelelő fényforrások meghatározóak az üzletekben kínált áruk, köztük a ruhák lehető legjobb megjelenéséhez. Éppen ezért kérték fel az Orlando Collection tervezőit, hogy egy látványos, gondosan bevilágított divatbemutatóval is kápráztassák el a kiállítás vendégeit.
Az Orlando Collection
Az 1994-ben alapított márka napjainkra Magyarország egyik vezető divatcégévé nőtte ki magát. Tervezői Halász Éva és Nagy Ágota, mindketten a Magyar Iparművészeti Főiskola ruhatervező szakán végeztek. Öltözékeik jellemzője a nőies nő hangsúlyozása. Munkáikban a kézműves hagyományokat a modern technológia adta lehetőségekkel ötvözik, ruháikban a klasszikus vonalvezetés és az időtálló gondolatok egyesülnek az innovatív megoldásokkal.