Meg lehet-e tartani egy céges ünnepséget, amely a legudvariasabb dolgozó verseny eredményhirdetése? Természetesen nem. Az ajtónál elakad mindenki: csak ön után, nem, ön menjen előre, kérem… Természetesen az MVK-nál nem így történt. A legudvariasabb munkatárs (amely utóbbi kifejezés helyett szakmailag a „frontszemélyzet” kifejezés az indokolt) természetesen a mindennapokban, a munka során, az utasokkal szemben tanúsított viselkedés milyensége kapcsán lett főszereplője a közlekedési társaságnál meghirdetett kampánynak. Ahogy már tavaly, az akkori kezdeményezés folytatódott idén, igaz, kivételesen szűkebb körben, mivel az akció kiírói úgy vélték, a jelenlegi „zűrös” esztendőben a verseny „külső” részét nem lehet megrendezni. Azt, ahol maguk az utasok szavaznak a számukra legszimpatikusabb villamos- és buszsofőrökre. Hiszen ebben az évben a sok terelés, pótlózás, építkezés és járatszüneteltetés folytán igen kevés lehetőségük volt e tekintetben képet alkotni. (Majd jövőre és azután, új sínpályával, később új szerelvényeken könnyebb lesz, nyilván.)
Tehát most csak a „belső” verseny zajlott le az elmúlt hetekben: a társaság dolgozói választották ki maguk közül, ki végzi úgy a munkáját, ahogy az elvárható, helyes, sőt, talán még azon is túlmutató. A legudvariasabb járművezetőt keresték, valamint a legudvariasabb „ablakos” kollégát, azaz olyat, aki bérletpénztárban ülve találkozik az utasigényekkel. Előbbi kategóriában Tóth Zoltán lett az első (vele a 7-es, és néha a 2-es buszokon találkozhat a közönség), utóbbiban Márkuszné Palla Magdolna, aki a Széchenyi-Szemere utcák sarkán lévő ügyfélszolgálati iroda főmunkatársa.
Jutalmazások – további díjazottak társaságában – szerdán zajlott le az MVK Zrt. irodaházában; az elismeréseket Egész Emil igazgatóhelyettes adta át.
Folytatás, várhatóan, jövőre, immár újfent a miskolciak teljes bevonásával.
B.A.