Fél millió forint értékű kommunikációs kampányt kap az idei év fiatal vállalkozója a FIVOSZ gálaestjén
2010. november 19-én második alkalommal talál gazdára ünnepélyes keretek között. A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) és a VOSZ-KMRSZ által tavaly alapított díjat kiérdemelt fiatal vállalkozó nem kizárólag szakmai elismerést kap, hanem egy fél millió forint értékű kommunikációs kampányt is. E rangos díjjal azokat a fiatalokat részesítik elismerésben, akik vállalkozóként az üzleti életben, gondolkodásmódjukkal pedig a munkatársaik és partnereik környezetében már bizonyították tehetségüket, s ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalok számára.
2010. november 15 és 21 között újra megrendezik a világ száz országában, 40.000 eseménnyel és tízmillió résztvevővel a Fiatal Vállalkozók Hetét (Global Entrepreneurship Week). Az egyhetes rendezvénysorozat alkalmával, Budapesten és tíz vidéki nagyvárosban egyaránt, minden vállalkozó kedvű és magát aktívnak érző fiatal számára lehetőség nyílik feltérképezni a gazdasági élet kínálta lehetőségeket, miközben megismerkedhetnek egymással, valamint olyan sikeres gazdasági szereplőkkel, akik megfelelő tanácsokkal és inspirációval tudnak szolgálni az új vállalkozásokat illetően is. A hagyományokhoz híven az egyhetes rendezvénysorozatot egy nagyszabású gála követi, aminek a fénypontja a 2010-es Országos Fiatal Vállalkozói Díj kiosztása lesz, ahol neves vállalkozók, cégvezetők és fiatal vállalkozók társaságában fogják átadni az év fiatal vállalkozójának e nem mindennapi díjat.
Az év fiatal vállalkozója a szakmai elismerésen kívül egy fél millió forint értékű kommunikációs kampányra is számíthat. Az Országos Fiatal Vállalkozói Díj a felnövekvő fiatal vállalkozói generáció jeles képviselőinek munkásságát ismeri el, akik fiatal koruk ellenére sikeresek a gazdasági életben és példaként szolgálhatnak társaik számára. A díjra 18 és 35 év közötti, saját vállalkozással bíró természetes személyek jelentkezhetnek vagy jelölhetőek.
Kovács Patrik, a FIVOSZ elnöke ekként nyilatkozik a díjról: ,,Örülök, hogy ebben az évben újra lehetőségünk van átadni ezt a díjat. Az üzleti életben tevékenykedő fiataloknak szüksége van példamutatásra, adott esetben egy példaképre. Fontos eszköze ez a díj a motivációnak is, mert a tapasztalatok alapján a fiatalokat nagyban motiválja, ha hozzájuk korban közel álló, sikeres embereket tudunk felsorakoztatni. Ebben az évben még nagyobb értékkel térhet haza a díj tulajdonosa, hiszen ki ne tudna hasznosítani egy kommunikációs kampányt vállalkozásában!?Úgy gondoljuk, sokkal többet jelent a pénzjutalomnál, mivel alapvetően nyereséges vállalkozók közül választja ki a zsűri az év fiatal vállalkozóját.”
Aki magát olyan sikeres vállalkozónak gondolja, hogy a megvalósított céljaival, szakmai tapasztalataival és gondolkodásával példaként szolgálhatna a társai számára, annak még lehetősége van pályázni a díjra. A jelentkezők 2010. November 12. éjfélig küldhetik el pályázatukat az info@fivosz.hu e-mail címre.
A zsűri az elbírálás szempontrendszerében figyelembe veszi a vállalkozás(ok) profilját, nyereségességét, a vállalati kultúrát, a szolgáltatások- és termékek minőségét, a díjazott személyes motivációját és a vállalkozás(ok) társadalmi hasznosságát.
Az I. Országos Fiatal Vállalkozói Díjat Bessenyey Zoltán érdemelte ki, az AMS magazin alapítója, a Garázs című tévéműsor és online magazin műsorvezetője és szerkesztője, aki így emlékszik vissza a díjkiosztóra:
“Hatalmas megtiszteltetés és természetesen óriási büszkeség egy ilyen társadalmi díjat átvenni, ugyanakkor óriási felelősséggel is jár. Boldog vagyok, hogy a szakmai zsűri a pályázók közül engem választott. Bízom benne, hogy a díj munkám és a mellettem dolgozók munkájának is a megbecsülése. Igyekszem ennek szellemében tevékenykedni a továbbiakban is.”