A Budapesti Corvinus Egyetemre érkezett 30 ország 250 egyetemének vezető kutatója azért, hogy részt vegyen a marketing világ egyik legnagyobb tudományos tanácskozásán. A Corvinus Egyetem Közép-Európai helyszínként először ad otthont az Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP) Nemzetközi Konferenciájának. Az IMP, mely 1986 óta kizárólag Nyugat-Európai egyetemeken tartotta konferenciáit, két éve a svédországi Uppsalában jelentette be, hogy elsőként a Corvinus egyetem nyerte el a közép-európai tanácskozás megrendezésének jogát. azt a jogot, hogy Közép-Európában megrendezze a tanácskozást.
Hakan Hakansson professzor, az IMP egyik alapító tagja, a helyszínekről döntő bizottság vezetője a döntést azzal indokolja, hogy a konferencia helyszínének kiválasztásakor az IMP alapvetően az adott helyszínhez kapcsolódó tudományos teljesítményt és a szervezésben való elkötelezettséget vette figyelembe és erre a maximális garanciát a magyar kutatók több mint tíz éves tudományos tevékenységében, valamint a Corvinus Egyetem pályázatban megfogalmazott elkötelezettségében látták.
Az IMP 1976 –os alapítása óta foglalkozik az európai üzleti gyakorlattal, az üzlet újfajta, interakciós folyamatként való, felfogásának kutatásával, amely hozzásegíti a menedzsert ahhoz, hogy a vállalata és a vállalatának partnerei közötti kapcsolati hálót egymás lehetőségeinek kiegészítéseként kezelve biztosítsa a hosszú távú együttműködést. Az IMP felfogás messze túlmutat a hagyományos marketing, vagy business marketing területén és magába foglalja az ellátási lánc menedzsment, az üzleti stratégia és a stratégiai menedzsment számos kérdéskörét. Tulajdonképpen az üzlet és az értékteremtés új, komplex és dinamikus szemléletéről van szó, amely egyaránt megtermékenyítő hatással lehet a tudományos megközelítésre, valamint a menedzseri szemléletre és gyakorlatra.
Az Európai Unió bővítésekor felmerült az IMP vezetőiben, hogy a szervezet szelleméből adódóan, alapvetően fontos, hogy közelebbről, a helyszínen is megismerkedjen a Közép-Európai országokkal. Hakan Hakansson professzor véleménye szerint ezért is ideális helyszín Budapest.
Így gondolják ezt a konferencia magyar előadói is, akik között ott van Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke, aki előadásában arról beszél majd, hogyan lehet sikeresen elhelyezni a világtérképen egy Kelet-Európai vállalkozást.
A marketing világ színe-java 2010. szeptember 2-4 között a Budapesti Corvinus Egyetem falai között keresi az üzleti világ új lehetőségeit.
Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!