Többek között erre a kérdésre is válaszolniuk kell azoknak, akik kitöltik az APEH kérdőívét. Május 17-től ugyanis ügyfél-elégedettségi felmérést indított az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal ügyfélszolgálatain és internetes honlapján. A másfél évvel ezelőtti felmérés folytatásaként az adózók újra elmondhatják véleményüket az adóhatóság szolgáltatásairól és ügyfélkapcsolati tevékenységének minőségéről, amivel fontos visszajelzést adhatnak a hivatal munkájáról és működéséről.
Az APEH arra törekszik, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a legmagasabb színvonalon végezze. Ebben segíthetik az adóhivatalt még június 4-ig azok az ügyfelek, akik az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy 17 kérdésből álló kérdőívet töltenek ki az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről. Az űrlapon az adózók pontozhatják az ügyfélszolgálat megközelíthetőségét, az ügyintézők udvariasságát és szakértelmét és akár új ügyfélszolgálati hely létesítésére is javaslatot tehetnek. Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu internetes oldalt, ahol egyben az adóhivatal megújult honlapjáról is elmondhatják véleményüket.
A felmérés félidejében az APEH Észak-magyarországi Regionális Igazgatóságának központi ügyfélszolgálatain és kirendeltségein, azaz a három megye 15 helyszínén már több százan segítették értékelésükkel az adóhatóság munkáját.
A felmérés eredményeit, az ügyfelek véleményét és ötleteit a hivatal figyelembe veszi a szolgáltatásai fejlesztésében, hogy ügyfeleink adóügyeiket még könnyebben és egyszerűbben intézhessék a jövőben.
Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal
Észak-magyarországi Regionális Igazgatósága