A magyarok az utóbbi fél évben kevesebbet vásároltak a megszokott napi fogyasztási cikkekből, míg az Egyesült Államokban és Európában a fogyasztók inkább úgy spóroltak, hogy az olcsóbb termékeket keresték – mondta Juhász László, a Boston Consulting Group (BCG) tanácsadó cég ügyvezető igazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón. A BCG és a GfK Hungária piackutató legfrissebb felmérése szerint a magyar fogyasztók inkább a nem szükséges vagy kevésbé szükséges vásárlások visszafogásával reagálnak a válságra, és a megszokott termékeket – ha ritkábban is, de – megveszik.
Kozák Ákos, a GfK Hungária igazgatója elmondta: a GfK háztartáspanel felmérésének eredményei szerint a forgalom volumenében csökkenés figyelhető meg a napi fogyasztási cikkek piacán: az első negyedévben 6,5, a másodikban 3,2 százalékkal kevesebb élelmiszert és háztartási vegyi árut vásároltak a magyar háztartások.
2025. május. 9. 21:04
Immár harmadik alkalommal, világszerte ismert, milliók által követett Instagram és TikTok tartalomgyártók érkeztek május 6-án Budapestre, hogy az azt …