A jelenlegi bőcsi menedzsment is csak a különböző híradásokból, sajtóból értesült arról, hogy talán eladja a Borsodi Sörgyárat is az 1991 óta tulajdonos InBev. Természetesen Ők is csak spekulálnak a hírek alapján, de azt mondják, hogy racionális alapja lehetne az értékesítésnek, hiszen kis gyárakról van szó, és nagyon erős a konkurencia.
Arról nem is szólva, hogy tavaly az InBev 52 milliárd dollárért megvásárolta az amerikai Anheuser-Busch-t, amellyel a világ legnagyobb sörgyártójává avanzsált. A tranzakciót a cég részben hitelből finanszírozta, ezért is jelentette be néhány hete, hogy az Oriental Brewery nevezetű dél-koreai leánycégét 1.8 milliárd dollárért eladta , így elképzelhető, hogy még eladja ezt a 11-et is. A sörgyártás jövedelmező iparág, de ahogy látszik a tulajdonosok törekvése az, hogy nagy üzemeik legyenek, amelyek nagy piacot fednek le.
Mindenesetre a helyi szakemberek szerint a helyi márkákat nem igazán éri meg ide-oda csoportosítani, mert a hazai fogyasztók erre érzékenyek, s ha elfordulnak egy terméktől, azt nehéz lesz visszaépíteni.