2024. 04. 19. péntek

Emma
1 EUR 394 HUF
1 GBP 460 HUF

Szakértelem, türelem, családias hangulat

30 éve az ügyfelek jó látásáért

 

Két apropója is van annak, hogy felkerestem a Szepesi Optikát Gödöllő belvárosában. Az egyik, hogy folyamatosan helyet, segítséget biztosítanak a Rotary-Club Gödöllő jószolgálati akcióihoz, a másik pedig, hogy beszélgetésünk alkalmával Fuszeneckerné Szepesi Zsuzsa tulajdonos említette, hogy egy olyan csodálatos műszert vásárolt elsőként az országban, amely szinte egy fél diagnózist elkészít.

 

  • Az egyik ok, amiért újra beruháztam, mert az elmúlt 30 évben, amióta elkezdtem a vállalkozásomat Gödöllőn, szinte megállás nélkül fejlesztettem, s ez ma sincs másként. A másik pedig, hogy sajnos egyre kevesebb a szakorvos, – Én is hálát adok azért, hogy dr. Túry Judit szemész szakorvos állandó konzulensünk, nagyon régóta erősíti csapatunkat – s ez a műszer tényleg képes arra, hogy egy sor dolgot diagnosztizáljon. Kiszűri, hogy szüksége van-e az ügyfélnek szemüvegre, vagy csak azért fáj folyamatosan a feje, mert száraz a szeme, s elegendő, ha műkönnyet használ.

 

  • Vissza a múltba. Az elmúlt évben ünnepelte az optika a 30 éves születésnapját. Mi minden változott meg az elmúlt évtizedekben? Úgy is kérdezhetném, hogy mi nem?

 

 

  • Amikor 1991-ben elkezdtem egy bérelt üzletben, bérelt berendezésekkel a cég működtetését, még nevünk ugyan nem volt, de az első intézkedésem az volt, hogy megszereztem a vénybeváltási jogot, mert Gödöllő akkor ilyen szempontból ellátatlan volt. Elindult a lavina, az emberek sorban álltak az üzlet előtt, hirdetnem sem kellett.

Sok-sok harc, beruházás, fejlesztés, adósság jellemezte az elmúlt évtizedeket. Mindig az a cél vezérelt, hogy jobb és jobb kiszolgálást biztosítsunk, és a legjobb minőséget kínáljuk, odafigyeljünk arra, hogy minden vásárlói réteget kiszolgálhassunk.

 

  • Beszélgettem ügyfelekkel, akik azt hangsúlyozták, hogy az a legjobb a Szepesi Optikában, hogy nagyon türelmesek a munkatársak, érződik a szakértelem, és az üzletben családias a hangulat.

 

  • Bele kell, hogy férjen abba az időbe, amit nálunk tölt az ügyfél, hogy beszélgessünk vele. Sokszor egy-egy probléma megoldásában nem feltétlenül az egy dioptriával erősebb szemüveg segít. Van olyan ügyfelünk, aki évtizedek óta hozzánk jár, nálunk csináltatja a szemüvegét, így persze jól esik neki, hogy a munkatársak ismerősként kérdeznek rá, családra, munkára.

 

 

  • Mi a helyzet ma?

 

  • Mára két üzletünk működik, olyan professzionális szemvizsgálóval, műszerekkel, amelyet folyamatosan fejlesztettem, s volt, amit EU-s pályázatból finanszíroztam. Négy munkatársunk közül, két optometrista szakemberünk van – az egyik a lányom, két gyermekünk közül, aki nagy büszkeségem, hiszen majd Ő viszi tovább a vállalkozást. Tehát úgy gondolom, hogy minden tekintetben olyan erőforrásaink vannak, amellyel a legjobbat kaphatják tőlünk az ügyfelek.

           Van még előre? Mi lesz a következő beruházás?

 

  • Álom rengeteg van, hiszen ebben az iparágban is folyton fejlődik a technika. Mi pedig mindent megteszünk azért, hogy olyan precíz lencséket tudjunk beszerezni, ami a látásélményt jobbá teszi, amivel kímélhetjük a szemünk világát.
  • -obe-

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Ma van a logisztika napja
Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)   Sajtóközlem…