A Demokratikus Koalíció kicsinyes és aljas húzásnak tartja, hogy a kerület problémáinak megoldása helyett a Fidesz jótékonyságba csomagolt kampányt tart közpénzből.
A kampánykrumplival új fogalmat alkotott a kormánypárt Kőbányán, mely akár humoros is lehetne, ha nem önkormányzati pénzből vett krumpli osztogatását jelentené a több szavazat reményében. Egy, a kőbányai Fidesz által kiválasztott alapítvány kapja a pénzt, aki krumplit vásárol, majd kiosztja. A polgármester persze véletlenül ott terem majd az osztásnál, hogy a kőbányaiak pénzéből „jótékonykodjon”. Ebből persze jut a Kőbányai Hírek terjesztésére is, mely Kovács Róbert polgármester és a Fideszes többségű kerületvezetés „hőstetteit” beszéli el, miközben a kerület problémás ügyeiről mindenki hallgat.
Az előző négy évben segítségnyújtás helyett inkább a Fradinak adtak 50 millió forintot és egy Patyomkin jégpálya fenntartására évi 20 milliót. Így cseréli el Kovács Róbert a kerület fejlődését krumplira és pár olcsó show-elemre. A kőbányai Fidesz és az önkormányzat egyező arculatú kampánya pedig újra azt a kérdést veti fel: önkormányzati pénzből kampányol a Fidesz Kőbányán?
A DK kőbányai képviselőjelöltjei tudják, hogy a kőbányaiak büszke és okos emberek, a jövőjüket nem fogják krumplira elcserélni, különösen nem olyanra, melyet ők fizettek.
Varju László
országgyűlési képviselő,
a DK kampányfőnöke