2021. 09. 19. vasárnap

Vilhelmina
1 EUR 351 HUF
1 GBP 412 HUF
  • Főoldal
  • »
  • Sport
  • »
  • Szabó Krisztián: Rengeteg a teendő ami kifizetődni látszik

Szabó Krisztián: Rengeteg a teendő ami kifizetődni látszik

Elkezdődött a kemény munka, érkeznek a jó hírek, alakul a háromszoros bajnok Csomós Miklós- Nagy Attila páros éve. Csapatvezetőjükkel, Szabó Krisztiánnal beszélgettünk.
A Szilveszter Rallye után sem telik eseménytelenül a téli holtszezon a csapatnál. Hogy alakult a január?

Elég mozgalmasan, hiszen Csomós Mixi és Nagy Attila január 18-án, Budapesten a Groupama Arénában átvette a három bajnoki címet jelképező kupákat, ezeken felül Attila még „Az év navigátora 2019” serleget is hazahozta. Ezeket annak rendje s módja szerint meg is ünnepeltük. A rákövetkező hétvégénk sem telt csendesen, hiszen akkor tartottuk a csapat támogatóinak, partnereinek évzáró rendezvényét Sárospatakon. A szponzorainkat Mixi megautóztatta a telephelyen a Skoda Fabia R5-el, majd egy finom vacsorával köszöntük meg mindenkinek a tavalyi évben nyújtott segítséget, hiszen a meghívottak nélkül aligha szerezhették volna meg a fiúk három bajnoki trófeát. Miután kipihentük a bulikat, az „öreg” Csomós szinte azonnal szétszedte az autót és megkezdtük a technikai felkészülést is 2020-ra. Tudtuk, hogy egy gyári építésű R5-ös kocsit vásároltunk, de mégis meglepett minket, hogy mennyire jól, és igazán versenyautósra van megépítve a Skoda. Komolyak a beszerelt alkatrészek. Örömmel nyugtáztuk, hogy egy remek bőrben lévő autóra sikerült szert tennünk. Eközben a fiúk Szilveszter Rallye-n mutatott jó teljesítménye elkezdett bizonyos „kapukat nyitogatni”, új támogatókkal ülhettünk le a tárgyalóasztalhoz, és egészen jól állunk a költségvetésünk tervezésével. Legutóbb azt mondtam, hogy öt versenyre talán összeállhat a fiúk büdzséje, most úgy érzem, hogy megpróbálhatjuk nyolc futamosra, azaz teljesre tervezni a 2020-as esztendőt. Ha minden igaz, akkor murvás futómű is lesz az Skodához, így várhatóan a veszprémi és a zalaegerszegi futamot sem kell kihúznunk a páros versenynaptárából.

Interjún kívül meséltél nekem arról, hogy volt egy telefonhívásotok, aminek különösen örültetek. Hogy is volt ez?
Óriási dolognak tartjuk, hogy megkeresett minket Turán Frigyes, hogy lenne e kedve a párosunknak Hankook gumikkal versenyeznie 2020-ban? Amennyiben úgy döntünk, hogy igen, akkor Friciék egy kiemelkedő ajánlattal állnának a rendelkezésünkre, ez pedig sokat jelentene a csapatnak. A versenyzéshez szükséges költségek között a legnagyobb tételt a gumik és az üzemanyag teszi ki, de most jó úton járunk ahhoz, hogy a gumikérdés az idei évre megoldódjon és versenybenzin tekintetében is jól haladnak a tárgyalásaink. Azt látjuk, hogy remek gumi a Hankook. Frici bebizonyította, hogy a bajnoki címért simán harcban lehet lenni a Hankookal és ERC futamot is lehet nyerni velük. Az ő 2018-as éve lehet a fiúk számára idén a követendő példa, hiszen ugyanazzal a nyugalommal és kiegyensúlyozottsággal kellene versenyezniük idén, mint ahogy Frici tette tavalyelőtt. Szeretnénk, ha ehhez társulna az elmúlt évük magabiztossága. Üzemanyag tekintetében egyértelműen a Mol Racing Kft Hi5 elnevezésű versenyüzemanyagára esett a választásunk, hiszen számunkra minden tekintetben (kimutatott teljesítmény, egységár, ügyfélközpontú kiszolgálás és jó partneri viszony) megelőzte az elérhető versenytársait. Eredmények tekintetében nem lesz különösebb elvárásunk a tanulóév elején, de nyilván nem feltartott kezekkel küldjük oda a fiúkat a rajtvonalhoz. Próbálunk majd figyelni a teljesítményre, elsősorban a sajátunkra, de persze a vetélytársak eredményeit is figyeljük a szemünk sarkából.

Közeleg a bajnokság rajtja, az Eger Rallye. Ott lesztek?
Természetesen. Addig viszont nem lesz egy perc üresjáratunk sem. Az autóval sokat foglalkozik Miki és Csaba a mérnökünk, van még rá egy szűk hónapunk. A Peugeot Kupában sok olyan dologgal segített minket a sorozat szervezője, amit most önerőből kell előteremtenünk, a legtöbbről nem is gondoltuk, hogy mekkora erőfeszítéssel jár. A rajt előtt rengeteget szeretnénk tesztelni, mivel a Skoda Fabia R5 megfelelő beállításaira komoly energiát kell fordítanunk. Sok és kemény munka vár ránk az Eger Rallye-ig, de izgatottan számoljuk a hátra lévő napokat.
Köszönjük együttműködő partnereinknek!

Rallye2.hu – Salánki Gábor –

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Share on facebook
Facebook

Kapcsolódó cikkek

A Ritmus ASE támogatott párosának, a Kiss Ferenc-ifj. Kiss Ferenc párosnak az idei Mitropa győzelmeit jelentik a címben szereplő számok, ugyanis a Vel…
BORSOD RACE MEDIA KFT. – Vértes Rallye 2021, 2021. augusztus 27-29. Lángi Attila – Veres Gábor, BMW E86 Z4 M   Lángi Attila és Veres Gábor ki…
A hétvégén rendezték az FIA CEZ Zone Trophy zárófordulóját Csehországban Brno-ban. Itt ismét a Gender Racing Team F3-as Dallarajával állt rajthoz a…

További cikkek

A mai napon elindult az ellenzéki előválasztás, pontosabban elindult volna, de ahogyan az OEVB meglehetősen szépítve fogalmazott „a változást akaró vá…

Hírek, kék hírek, zöld hírek, gazdaság, sport, életmód, medicina, ezo és még sok minden más…

Menü

Archívum