2024. 04. 25. csütörtök

Márk
1 EUR 393 HUF
1 GBP 458 HUF

Ez nem a mi versenyünk volt!

Egy rövidre sikerült, technikai gondtól sem mentes raliverseny után van a Molnár – Bárdos ralipáros. Istvánt faggatom a verseny után.

Molnár István –  Bárdos Péter
Mitsubishi Lancer Evo VI.
Speed Rally Team Kft.
Q8Olis Eger-Ózd rally 2021
MERCARIUS Országos Rally1 Bajnokság 2021

Az ózdi salakoválon prológgal kezdtek, ahol kategória negyedik időt autóztatok. Ez jó eredménynek számít? Szereted-e az ilyen csapatást?
– Sziasztok! Olyannyira szeretem, hogy legszívesebben le sem jöttünk volna a salakról. Mindig jó érzés a tét nélküli autózás pláne így, hogy nézők is lehettek a lelátókon. Az idő igazából nem számított, bár az ORC absz. 4. időt aláírnánk versenyről versenyre, mert igen kemények a fiúk a Top 10-ben.

Mi történt a második gyorson, hogy beszedtetek 40 másodperc büntit?
– Hmmmm… Ennek előzménye van…. Az első gyorson a rajttól a célig vizes volt előttem a szélvédő (persze száraz időben) mert az ablakmosó végén a szelep meghibásodott, így szinte folyamatosan fújta a vizet. Ezt próbálta Peti orvosolni a 900 méteres etapon a két gyors között, cső lehúz, elkötegel és mehetünk tovább… Viszont a manőver közben valahogy lenyomódott a külső áramtalanító kapcsoló, amit nem vettünk észre, mert rajtunk volt a sisak így a kocsi mellett nem hallottuk, hogy leállt az autó. Amikor beültünk láttuk, hogy minden sötét. Gondolhatod……. az utolsó csavarig átnéztünk mindent és sajnos későn hívtuk a szervizben a fiúkat, akiknek az első kérdésük az volt, hogy „külső áramtalanító”?

Rögtön beindult az EVO, viszont így már kikéstünk 4 percet a beíróból. Úgy voltunk vele, hogy 40 másodperc nem a világvége, majd lesz valahogy bár Petit eléggé mellbevágta a kis malőr. El is neveztük aznap Amperrának!

A Királdi körgyors sem lett a kedvencetek a versenyen. Ott mi hátráltatott titeket?
– Alapjából nagyon szeretjük a körgyorsot, most viszont nem volt szerencsénk. Elrajtoltunk és kb. 500 méter után egy B1-ben letettük tőre ahol egy kő kivágta a bal első és hátsó guminkat is. Abban a pillanatban felnin mentünk már és nem messze onnan bent a gyorson lecseréltük a bal elejét. Sajnos csak egy pótkerekünk volt, így nem láttuk értelmét a 15 kilométert bal hátsó defekttel végigcsinálni, és elakadásjelzővel lementünk a gyorsról. Onnan még kb. 30 kilométer etap várt ránk a szervizig, amit a bal hátulján felnin kellett volna teljesíteni, viszont jött a segítség, köszönjük Alberti Szabiéknak! Beérve a szervizbe eldöntöttük, hogy spórolunk a technikával a következő versenyre.

 

Volt-e tiszta gyorsotok?
– Az első három gyorsról mosolyogva jöttünk le, mert jól éreztük magunkat az autóban. Tudtuk és beszéltünk is róla, hogy egy kicsit „álmosan” kezdtünk, viszont azzal is tisztában voltunk, hogy ez egy nagyon hosszú verseny és tudunk gyorsulni. De majd legközelebb próbáljuk kivitelezni azt, amit ide terveztünk.

Legközelebb hol láthatnak a szurkolóitok titeket a micuval?
– Már csak egy pár nap… Nagyon várjuk! A Salgó Rally lesz a következő versenyünk!

Fotó: Hajóka SportFotó

 

 

 

 

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

Bronzérem az Euro Trophy-n
Szabó Bende ROTAX MAX Euro Trophy Genk - 2024.04.12-14. KSB Racing Team Beszélgetés a nem kicsit boldog Szabó Bende gokartversenyzővel az Euro Tro…

További cikkek