2022. 12. 2. péntek

Melinda, Vivien
1 EUR 410 HUF
1 GBP 478 HUF
  • Főoldal
  • »
  • Gazdaság
  • »
  • Nem elég sikeres a webshopod? Biztosan jól csinálsz mindent?

Nem elég sikeres a webshopod? Biztosan jól csinálsz mindent?

Míg az internet hőskorában alig akadt pár webshop, addig mára annyi akad belőlük, mint égen a csillag. Ebből következően meglehetősen nehéz kitűnni az összes közül, sikeresnek maradni pedig még keményebb küldetés. Persze nem lehetetlen.

 

Ha úgy érzed, hogy már minden tőled telhetőt megtettél, de mégsem jönnek úgy az új vagy a visszatérő vásárlók, ahogy azt te szeretnéd, akkor bizony meg kell vizsgálni, hogy mindent jól csinálsz-e. Vagy épp azt, hogy mindent csinálsz-e, ami a sikeres webshopok működtetéséhez szükséges!

 

Ha kellően kritikus vagy önmagaddal szemben, akkor az SR-Marketing webshopokat érintő marketingstratégiákat feszegető kérdésekre érdemes kendőzetlen őszinteséggel felelned!

 

A közösség ereje

 

Ne feledd, hogy a nagy klasszikus, a Facebook mellett számtalan olyan közösségi platform létezik, ahol sokat számít az, hogy jelen légy, ilyen például a LinkedIn, a Twitter, az Instagram vagy Pinterest is. Mindegyik oldalon más szempontból tudod a termékeidet vagy szolgáltatásaidat promózni, ezért kiválóan megfér egymás mellett a képes és szöveges tartalmakat preferáló site-ok serege.

 

Természetesen felkérhetsz egy-egy influencert is, hogy a termékeidet használva mondjanak véleményt, tegyék le a voksukat melletted, de a valódi életben is fontos, hogy olyan kapcsolatokat létesíts, amelyek elősegítik a webshopod működését.

 

Persze magad is sokat tehetsz azért, hogy a webshopod PR-ja jó legyen: ha szakértőként segíted az embereket akár Facebook-csoportokban, akár tartalmas blogbejegyzésekkel, akár pedig azzal, hogy egy jó ügy mellé állsz, azzal csak a webshopodnak teszel jót!

 

Szorgosan, mint a hangya!

 

A rendszeres közösségi média megjelenés szorgalmat, kitartást és rengeteg ötletelést követel, de ha látható vagy a vásárlóid számára, azzal te nyersz, meg persze a webshopod.

 

Könnyebben tudsz e-mail címlistát építeni, többen töltenek ki kérdőíveket, amelyeket te állítasz össze, és persze többen is vásárolnak majd tőled!

 

Fontos, hogy folyamatosan teszteld a folyamataidat, kérdezd a látogatóid és a vásárlóid véleményét, és az azokból leszűrt tanulságokat szorgalmasan építsd be a marketingstratégiádba.

 

Ha most úgy érzed, elvesztél a sok tanács között, tégy egy próbát az SR-Marketing sikerdíjas marketingcsomagjával, és egy teherrel kevesebb lesz a válladon!

 

Okosan szavazz bizalmat!

 

Ha már úgy érzed, túlnő a fejeden a marketing kérdése, és jobban szeretnél inkább a vállalkozásod másik szegmensére összpontosítani, azzal sincs semmi baj.

 

Rengeteg vállalkozó dönt úgy, hogy külsős cégnek szervezi ki a marketingtevékenységet, és szerencsére egyre kevesebben esnek abba a csapdába, hogy vagyonokat fizetnek ki marketingügynökségeknek, amelyek aztán eredménytelenül működnek, és pár hónap után megszakad az együttműködés.

 

Az igazán profi marketingesek a sikerdíjas webshop marketingtől sem riadnak vissza, mert tudják, hogy mit kell tenniük ahhoz, hogy fellendítsék a webshopod!

 

Válassz okosan, és bízd valódi szakemberekre a webshopod!/X/

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

Tömény árverés a NAV-nál
Az igazán bátrak a Nemzeti Adó- és Vámhivataltól (NAV) vesznek alkoholt, például Merész barackot, Bükki vegyesgyümölcsöt, Avasi Keserűt, esetleg Hat k…

További cikkek