2021. 09. 18. szombat

Diána
1 EUR 351 HUF
1 GBP 412 HUF
  • Főoldal
  • »
  • Gazdaság
  • »
  • Kiderült, melyik országban indul nemzetközi útjára a Munch, a magyar ételmentő alkalmazás

Kiderült, melyik országban indul nemzetközi útjára a Munch, a magyar ételmentő alkalmazás

A díjnyertes magyar ételmentő applikáció egy éves lett, amit egy zártkörű sajtóbeszélgetéssel és egy margitszigeti piknikkel ünnepelt meg. Az esemény apropója nemcsak az évforduló volt. A magyar társadalmi startup, amibe mind az öt Cápa befektetett, és már több mint 80.000-en letöltötték, nagy bejelentést tett – a Munch külföldön is elindul.  

 

A július 22-én megtartott zártkörű sajtóbeszélgetésen, ahol lehetőség nyílt az alapítókkal és a csapat tagjaival is kötetlenül beszélgetni, többek között az elmúlt év eredményeiről és a nemzetközi terjeszkedésről is szó volt. “A kezdetek óta az a cél vezérel minket, hogy az ételmentést minél több ember számára elérhetővé tegyük, így idővel egyetlen jó minőségű étel se kerül majd kukába. Elérkezettnek láttuk az időt, hogy átlépjünk a határainkon, és elsőként Romániában is elindítsuk a Munchot. Továbbra is várjuk a felelős vendéglátóhelyek, élelmiszergyártók és üzletek jelentkezését, határon innen és túl, hiszen csupán széleskörű összefogás segítségével tudunk gátat szabni az ételpazarlásnak” – jelentette be Wettstein Albert, a Munch társalapítója. Az első munchok, azaz ételcsomagok Kolozsváron már elérhetők, míg Marosvásárhelyen július legvégétől lehet majd ételt menteni.

 

Az innovatív és fenntartható ötletek vállalkozássá formálását segítő Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő Munch nemcsak egy app, hanem egy világnézettől független ételmentő közösség, amelynek már több mint 80.000-en a részesei. A Munch közösségépítő szerepe ezen az eseményen is megmutatkozott, hiszen a találkozó második felében a “Muncholók” is részt vettek. Egy közös muncholás keretein belül az Ételmentő közösség tagjai megismerhették egymást és a Munch csapatot is. “Nekem a kalandozás, a szabadság és a cool érzés kapcsolódik a muncholáshoz. Olyan, mint egy felnőtt meglepetés-játék – alig várom, hogy kihozzam az üzletből és végignézzem a dobozt, hogy mi van benne” – mondta az eseményen az egyik visszatérő vásárló.

 

A Munch már 11 magyar városban és egy szomszédos országban is jelen van, ráadásul a legnépszerűbb étel&ital applikációk között szerepel Magyarországon. Az év második felében a Munch csapata még számos új meglepetést tartogat…

 

 

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Share on facebook
Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Hírek, kék hírek, zöld hírek, gazdaság, sport, életmód, medicina, ezo és még sok minden más…

Menü

Archívum