2021. 09. 20. hétfő

Friderika
1 EUR 354 HUF
1 GBP 413 HUF

Miskolci mosolyprogram

Az elmúlt évek turisztikai fejlesztései jelentős vendég- és vendégéjszaka szám növekedést hoztak. A vendégek megtartása és az átlagos tartózkodási idő növelése érdekében azonban kiemelt feladat a turisztikában dolgozók megfelelő színvonalú szolgáltatásainak nyújtása.

Éppen ezért a Miskolc és Térsége Turisztikai Egyesület és a MIDMAR Nonprofit Kft. közösen határozta el, hogy a 2016-os év a humán minőségfejlesztés éve lesz Miskolc idegenforgalmában.


Az első ciklusban tréningeket szervezett a turisztikai szervezet az idegenforgalmi munkatársak részére: helyismereti, kommunikációs, értékesítői és vezetői képzéseken vehettek részt, év közben pedig több alkalommal próbavásárlásokkal ellenőrizték a munkájukat. A pályázatra a turisztikai szektorban dolgozó munkáltatók jelentkezhettek a résztvevő alkalmazottaik megnevezésével.

A 2016 tavaszán elindult Miskolci Mosolyprogramban a vendégek értékeléseit is várták, melyben 5 kategóriában lehetett szavazni:

recepciós
ügyfélszolgálati munkatárs
eladó
jegypénztáros
felszolgáló

Mind az 5 kategóriában egy-egy fődíjat hirdetett a Miskolci Mosolyprogram az első év zárásakor.

A verseny menete:

Az alkalmazottakra a Miskolcra érkezett vendégek adhattak le szavazatot. A vendégértékelések átlaga alapján kerültek a legmagasabb értékelést kapott alkalmazottak díjazásra – az átlagolással lehetővé vált, hogy a kisebb és nagyobb forgalmú egységek alkalmazottainak eredménye összehasonlítható legyen.

Az alkalmazottakra online formában lehetett leadni a szavazatokat az erre a célra kialakított, mobilra is optimalizált weboldalon. Minden alkalmazott számára önálló adatlapot fejlesztett a szervezet, ahol az alkalmazott neve, munkahelye, az addig kapott pontjainak átlaga és a szavazási felület látszik, valamint az alkalmazott fotója és egy rövid bemutatkozás is. A játékban résztvevő alkalmazottakra 3 szempont alapján lehetett szavazni: kedvesség, szaktudás, hatékonyság.

A program végén:

A programban résztvevőket próbavásárlások útján tesztelték, három körben: személyesen, e-mailben és telefonon is. A tapasztalatokat pedig százalékos és írott formában is az adott egységek vezetői kapták meg.

A 2016-os program zárásaként ünnepélyes díjátadóra került sor, melynek helyszíne a Városháza Díszterme volt.

Miskolc legmosolygósabb vendéglátói a Diósgyőri várban, az Avalonparkban, a Tókert Étteremben, a Herman Ottó Múzeumban és a Selyemréti Strandfürdőben dolgoznak.

A díjazottak: Borbála udvarhölgy, Hajdú Éva, Dobai Józsefné, Tóth Ferenc Zsolt, Rácz Lászlóné.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Share on facebook
Facebook

Kapcsolódó cikkek

Újabb elismerések Miskolcnak – idén 9 Városmarketing Gyémánt-díjat, valamint Covid Marketing Különdíjat nyert a város   Miskolc idén is sik…

További cikkek

Egy személyautó az úttestre lelépett gyalogos férfit ütött el Miskolcon, az Andrássy utcában. Halálos kimenetelű közúti közlekedési baleset történt…

Hírek, kék hírek, zöld hírek, gazdaság, sport, életmód, medicina, ezo és még sok minden más…

Menü

Archívum