2021. 12. 1. szerda

Elza
1 EUR 364 HUF
1 GBP 428 HUF

Hogyan készítsünk profi webáruházat?

A webáruház készítés során lényegében egy saját online boltot hozunk létre. Nem véletlen, hogy sokan ebben utaznak, hiszen számos esetben megspórolják ezzel a módszerrel a logisztikai kellemetlenségeket. Azonban ha már elhatározzuk magunkat, nem árt professzionális webáruházat készíteni, ellenkező esetben nehézségekbe ütközhetünk. A következő cikkben megtudhatod, hogyan készíthető eredményes webáruház!

Kezdeti lépések webáruház készítés előtt

Az első és talán egyik legfontosabb lépés, hogy piackutatást végezzünk. Ennek köszönhetően tisztában leszünk az alapvető piaci kondíciókkal, a versenytársak jellegzetességeivel s a vevői igényekkel. Megtudhatjuk, hogy mire van szüksége a vásárlóknak és mennyit hajlandóak kiadni azért. Így kialakíthatjuk a tökéletes ajánlatot.

Ráadásul, mivel rendkívül magas a konkurenca a webáruházak területén, nem érdemes árharchoz folyamodni, sokkal fontosabb, hogy a szolgáltatásaink minősége különbözzön a másikétól.

Egyéb szempontok

A webáruház készítése során ügyelni kell a honlap funkciónak bővítésére is. Ma már szinte mindenki bankkártyával fizet, így ajánlott alaposan mérlegelni, hogy az utánvét vagy inkább az online bankkártyás fizetési mód az előnyösebb számunkra. Jó példa erre egy bank Simplepay szolgáltatása, a Barion vagy a PayLike.

Az sem mindegy, hogy milyen tárhelyszolgáltató mellett döntünk, mivel a nagyobb megterhelés nagyobb kapacitást is igényel. Valljuk be, nem lennénk boldogok, ha a webáruházunk csődöt mondana a vevők kiszolgálásakor.

Amennyiben szeretnél te magad is egy marketingvezérelt webáruházzal büszkélkedni, akkor a weboldalkészítő Adnet Media kínálata neked lett kitalálva!

Milyen marketingfunkciói lehetnek egy weboldalnak?

A marketingfunkciók segítenek az értékesítésben, éppen ezért igyekezzünk minél több hasznos elemet beépíteni az online felületünkbe.

A weboldal készítés során elhelyezett analitika segít tisztábban látni a számokat és nyomon követni a weboldalra látogatókat. Ha pontosan tudjuk, hogy milyen oldalakat, termékeket néztek meg, akkor a későbbiekben ezek szerint optimalizálhatjuk a weboldalunkat. A Google Analytics összeköttetés ebben lesz segítségünkre, melyet szintén a weboldal készítés során érdemes már elhelyezni.

A kapcsolatteremtést és a vállalatunk népszerűsítését segítő funkciók közé sorolható a Facebook chat és a Facebook megosztás. Ezenfelül hírlevél-feliratkozásokra ösztönözhetjük a weboldalra látogatókat, amelynek köszönhetően továbbra is kapcsolatban maradhatunk velük.

Végül, egy profi mobil landing page vagy mobilhívás funkció a közvetlen kapcsolat kialakítást s a gyors vásárlást segíti, így weboldal készítés során ezekre kiemelten figyeljünk oda.

Amennyiben ezeket figyelembe vesszük, úgy biztosak lehetünk benne, hogy egy professzionális, sőt önműködő webáruházat hozhatunk létre, amely valósággal hozzájárul sikereinkhez!/X/

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Share on facebook
Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

A MyFarm kertek mellett hamarosan itt a Brancs, az első átfogó, magyar közösségi platform Újabb nagy dobásra készülnek a MyFarm közösségi kertek al…

Hírek, kék hírek, zöld hírek, gazdaság, sport, életmód, medicina, ezo és még sok minden más…

Menü

Archívum