Újranyitásra készül a turizmus szakma
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

RoyalMagazin.hu

2021. április 11.

Zsolt, Leó ünnepli névnapját.
Holnap Gyula napja lesz.
Főoldal Gazdaság Újranyitásra készül a turizmus szakma
Újranyitásra készül a turizmus szakma PDF Nyomtat Email
2021 március 04., csütörtök 10:08

 A szállodai értékesítés és marketing elvei című gyakorlati tanácsokat összefoglaló kiadványt készített a Szallas.hu, az Everguest, a MORGENS  és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ). Az általánosságok mellett a koronavírus-járvány miatti rendkívüli helyzetre is adnak speciális mankókat, melyekkel a szálláshelyek túléléséhez és sikeres újraindulásához nyújtanak segítséget.

A 2020-as év a koronavírus-járvány miatt kétségtelenül a modern kori turizmus egyik legnehezebb éve volt. Az ágazat minden szereplője érintetté vált. A kialakult helyzet számtalan módon kényszerítette őket a komfortzónából való kilépésre. A Szallas.hu, az Everguest, a MORGENS és az MSZÉSZ összeálltak, hogy felkészítsék a szakmát a sikeres újranyitásra. A szerzők szerint ez a kényszerpihenő alkalmat ad arra, hogy mindenki visszatérjen az alapokhoz, újragondolja, feltérképezze a vállalkozása alapköveit, értékeit. Lehetőség ez az időszak arra, hogy új technológiai lehetőségeket próbáljanak ki, melyekkel gyorsabban és sikeresebben tudnak újraindulni a járvány utáni időszakban. „Ehhez a munkához állítottuk össze segítségül szakmai javaslatainkat, és bízunk benne, hogy mindenki talál benne néhány gondolatébresztő információt, amivel saját szálláshelyének értékesítési és marketing tevékenységét tovább tudja fejleszteni” – mondta Papp István, a Szallas.hu termékmenedzsere.

A szakma számára készített hasznos információkkal és ötletekkel teli kiadvány szerzői Papp István, a Szallas.hu termékmenedzsere, Gyenes Ákos, az Everguest alapítója és a Revenue Üzletág igazgatója, valamint Katona Zoltán, a MORGENS ügyvezetője. Olyan általános irányelvekre hívják fel a figyelmet, mint a termék egyedisége és a versenyelőny hangsúlyozása, vagy például a reputáció és review menedzsment. „A vendégvélemények folyamatos nyomon követése hatékony eszköze szolgáltatásaink fejlesztésének és a minőség hosszú távú fenntartásának– avatott a részletekbe Papp István. – A magasabb vendégelégedettségi mutató ráadásul a magasabb átlagár elérését segíti, a vendég ugyanis magasabb értékelés esetén magasabb minőséget feltételez.Az elkészült szakmai irányelvek a jelenlegi járványhelyzet miatti rendhagyó körülményekre vonatkozóan speciális tanácsokat is megfogalmaznak az általánosabbak mellett. „A járvány hatására extrém kilengésre hajlamos kereslet időszakában a versenytársak árfigyelése még gyakoribb és fontosabb feladat” – mutatott rá egy ilyen példára a szakember.

A kiadvány kitér az utalványok előnyeire is. A szerzők szerint az utalványos értékesítés azonnali bevételszerzési, így egyben cashflow növelő lehetőség, mert a vendégek az utazás dátumától függetlenül előre kifizetik foglalásaikat. Az utalványokkal a kevésbé frekventált, kihasználatlan időszakok is megtölthetők vendégéjszakával. A beérkező forgalmat célzottan irányíthatják a szállásadók a telített időszakok kizárásával, felárazásával.

blog comments powered by Disqus
 

Kapcsolódó cikkek:

Startlap

Add a Startlaphoz

Hiteles cégkivonat

cegkiv

Programkereső

Jogsebész

observer

OBSERVER - A médiafigyelő

Legyen ausztriai munkád a Tiroli Álláskereső segítségével, akár 2 héten belül.

Facebook


imedia.logo

Friss pályázatok


Települések

Borsod-Abaúj-Zemplén megye települései

Vendégvárás

Vendégvárás

Utazás

Utazás

Szolgáltatások

Szolgáltatások